NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Tak, potwierdzam. Zaczęło działać. Ale temat tego pdfa do reklamacji pociągnę osobno, bo to irytujące że ktoś celowo podejmuje działania utrudniające złożenie reklamacji.Na dodatek mając w totalnym poważaniu istotę RODO.
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Też tak uważam, podanie numeru VIN powinno wystarczyć, ewentualnie jakiś ptaszek "jestem pierwszym właścicielem pojazdu" i wtedy mają do nas kontakt, bo nasze dane na pewno w systemie mają.
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Można powiedzieć, że Skoda naprawia usterki szybciej niż reaguje na zgłoszenia, brawo Skoda!...
...Tylko, że ja zgłoszenie wysyłałem miesiąc temu Do tej pory nie dostałem odpowiedzi
Dostaję aż nadto powiadomień, bo nawet jak pojazd opuści strefę, a nie w nią wjeżdża, ale to chyba musi się zaadoptować i powinno działać jak należy
...Tylko, że ja zgłoszenie wysyłałem miesiąc temu Do tej pory nie dostałem odpowiedzi
Dostaję aż nadto powiadomień, bo nawet jak pojazd opuści strefę, a nie w nią wjeżdża, ale to chyba musi się zaadoptować i powinno działać jak należy
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
sprawdziłem u siebie, działa prawidłowo tj wyświetla w aplikacji i na email też wysyła, ustawiony tylko alert na opuszczenie danego rejonumichalmiko pisze: ↑18 lip 2019, 14:21U mnie wszystko jest ok, po za tym, że dziś mi nie wyświetla powiadomień, że samochód wjechał w dany obszar. U Was przychodzą normalnie powiadomienia? Od czasu naprawienia "wielkiej awarii", wszystko było ok.
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Potwierdzam. Powiadomienie push-up aplikacja i wiadomość mailowa. Działa poprawnie od 2-3 dni.
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Tak jak już wspominałem posta wyżej, zaczęło działać i już wszystko działa prawidłowo. Ciekawe co za usterkę znowu wymyślą za niedługo
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Działa wam możliwość tworzenia Karty zdrowia pojazdu ? U mnie od 2 tyg brak możliwości ( ani poprzez www ani też aplikację na androida) - komunikat : usługa tymczasowo niedostępna . Maila też nie można do nich wysłać bo wraca że serwer przepełniony .
- stingerA6
- Posty: 2028
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
W tej chwili nie
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
-
- Posty: 2589
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Właśnie nie działa. WTF?
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Potwierdzam nie działa. Po zażądaniu raportu pojawił się komunikat o błędzie, aby po chwili przyszedł e-mail, że raport jest gotowy. Oczywiście aktualnego raportu nie ma.
Nie wiem czy to ma związek, ale od kilku dni przestawia mi się zegar o godzinę. Dopiero reset radia pomógł, aby żona za kilka dni mi zgłosiła, że zegarek się przestawia co chwila. Wiem, że to ma związek z widocznością modułu GPS, ale wcześniej tego nie zauważyłem.
Nie wiem czy to ma związek, ale od kilku dni przestawia mi się zegar o godzinę. Dopiero reset radia pomógł, aby żona za kilka dni mi zgłosiła, że zegarek się przestawia co chwila. Wiem, że to ma związek z widocznością modułu GPS, ale wcześniej tego nie zauważyłem.