NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: bubuś »

Dochodzę do wniosku, że walka ze Skodą w sprawie usług Infotainment, to walka z wiatrakami.
W kolejnej korespondencji mailowej dowiedziałem się, że „Po aktualizacji strona internetowa została mocno okrojona. Pozycja parkowania jest widoczna tylko w aplikacji na smartfona i tylko przy aktywnej nawigacji (Infotainment Online). Funkcja będzie ponownie dostępna na stronie w przyszłym roku.
W odpowiedzi, ze co mnie to może obchodzić, skoro opłaciłem pełną usługę i taką chcę mieć świadczoną (przypominam, że na portalu nie wyświetlają mi się dane o pozycji parkowania), został mi przytoczony fragment regulaminu świadczenia usług "SKODA AUTO zastrzega sobie również prawo do pilotowania przez ograniczony czas i/ lub dla określonego rynku (rynków) i/ lub dla określonej grupy klientów nowych usług, funkcji, interfejsów lub produktów ("testy beta") do SKODA Connect.

Ponowny mój mail, w którym wyraziłem rozczarowanie krętactwami i nieudolnością Skody (bo wprowadza do użytkowania niedopracowaną aplikację i pobiera za taki knot niemałe pieniądze) uchylono rąbka tajemnicy, iż „Po 10 tygodniu nowego roku pozycja wróci do Connect Portal. ”.

No cud, niepojęty cud, że tylko 10 tygodni nowego roku potrzeba Skodzie by coś zrobiła, za co pobrała kasę.
Prawdę mówiąc nie wierzę w tę obietnicę.


Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

Już w marcu będzie działać 😁
Cieszmy się, idzie wiosna.
Jaja jakieś. To ostatni mój rok z tym dziadostwem raczej.

Awatar użytkownika
ncb
Posty: 109
Rejestracja: 19 maja 2019, 21:38
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4 2019

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: ncb »

Powiadomienia o obszarze znowu nie działają. Może je wyłączyli na wszelki wypadek, bo wiadomo w święta może być trochę większy ruch na drogach, więc lepiej wyłączyć już wcześniej, żeby nie działało w sposób zaplanowany a nie przez przypadek.

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Dzisiaj nie działa ani remote access ani infotaintment
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
ncb
Posty: 109
Rejestracja: 19 maja 2019, 21:38
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4 2019

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: ncb »

Dzisiaj jeszcze ciekawiej - ogrzewanie postojowe nie działa, jak sprawdzam stan pojazdu dostaję info "Usługa została dezaktywowana w pojeździe lub tryb prywatny" - ktoś widział coś takiego?

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Miałem już taki komunikat w czasie jednego z weekendów serwisowych, ale nie dotyczył ogrzewania bo nie mam. Wczoraj u mnie usługi ok.I przed chwilą sprawdziłem, także.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Ogrzewanie postojowe ma od czasu do czasu problem.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Też macie dziś problemy z działaniem aplikacji? Rano zrobiłem aktualizację aplikacji na androidzie i od tej pory nie działa. Pojawia się nowy komunikat (zamiast starego: coś poszło nie tak), to ten wyskakuje dość szybko, że wystąpił problem techniczny, jeżeli będzie się pojawiał, skontaktuj się z infolinią, dziękujemy za wyrozumiałość (czy jakoś tak :lol:). Teraz w ogóle wszystko się zawiesza. Dopiero co wykupiłem subskrypcję na kolejny rok. Cyrk :roll:

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Tak. Dziś niestety trzeba było jeździć na Google Maps a tam jest taki fajny kontrast, że nic nie widać. Szare ulice na białym tle wymiatają :)
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: bubuś »

michalmiko pisze:
08 sty 2020, 20:59
Też macie dziś problemy z działaniem aplikacji? Rano zrobiłem aktualizację aplikacji na androidzie i od tej pory nie działa. Pojawia się nowy komunikat (zamiast starego: coś poszło nie tak), to ten wyskakuje dość szybko, że wystąpił problem techniczny, jeżeli będzie się pojawiał, skontaktuj się z infolinią, dziękujemy za wyrozumiałość (czy jakoś tak :lol:). Teraz w ogóle wszystko się zawiesza. Dopiero co wykupiłem subskrypcję na kolejny rok. Cyrk :roll:
Ech, szkoda słów, szkoda atramentu, by opisywać te hecę z niedziałającą w części lub w całości usługę.
Aplikacja lub serwery obsługujące tę usługę SKODA CONNECT to po prostu dno, muł i wodorosty w wykonaniu SKODY/VW lub któregoś z providerów.
Żałuję tylko, że dałem się namówić na przedłużenie subskrypcji (opisywałem już wcześniej moje przepychanki i solenną obietnicę Skody, że w 10. tygodniu 2020 wszystko ma ponoć śmigać jak należy).
Skoda to niezły cwaniak, zapłać za usługę i bądź wyrozumiały, że Cię okiwają.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

ODPOWIEDZ