Dochodzę do wniosku, że walka ze Skodą w sprawie usług Infotainment, to walka z wiatrakami.
W kolejnej korespondencji mailowej dowiedziałem się, że „Po aktualizacji strona internetowa została mocno okrojona. Pozycja parkowania jest widoczna tylko w aplikacji na smartfona i tylko przy aktywnej nawigacji (Infotainment Online). Funkcja będzie ponownie dostępna na stronie w przyszłym roku.”
W odpowiedzi, ze co mnie to może obchodzić, skoro opłaciłem pełną usługę i taką chcę mieć świadczoną (przypominam, że na portalu nie wyświetlają mi się dane o pozycji parkowania), został mi przytoczony fragment regulaminu świadczenia usług "SKODA AUTO zastrzega sobie również prawo do pilotowania przez ograniczony czas i/ lub dla określonego rynku (rynków) i/ lub dla określonej grupy klientów nowych usług, funkcji, interfejsów lub produktów ("testy beta") do SKODA Connect.”
Ponowny mój mail, w którym wyraziłem rozczarowanie krętactwami i nieudolnością Skody (bo wprowadza do użytkowania niedopracowaną aplikację i pobiera za taki knot niemałe pieniądze) uchylono rąbka tajemnicy, iż „Po 10 tygodniu nowego roku pozycja wróci do Connect Portal. ”.
No cud, niepojęty cud, że tylko 10 tygodni nowego roku potrzeba Skodzie by coś zrobiła, za co pobrała kasę.
Prawdę mówiąc nie wierzę w tę obietnicę.
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Już w marcu będzie działać
Cieszmy się, idzie wiosna.
Jaja jakieś. To ostatni mój rok z tym dziadostwem raczej.
Cieszmy się, idzie wiosna.
Jaja jakieś. To ostatni mój rok z tym dziadostwem raczej.
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Powiadomienia o obszarze znowu nie działają. Może je wyłączyli na wszelki wypadek, bo wiadomo w święta może być trochę większy ruch na drogach, więc lepiej wyłączyć już wcześniej, żeby nie działało w sposób zaplanowany a nie przez przypadek.
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Dzisiaj nie działa ani remote access ani infotaintment
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Dzisiaj jeszcze ciekawiej - ogrzewanie postojowe nie działa, jak sprawdzam stan pojazdu dostaję info "Usługa została dezaktywowana w pojeździe lub tryb prywatny" - ktoś widział coś takiego?
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Miałem już taki komunikat w czasie jednego z weekendów serwisowych, ale nie dotyczył ogrzewania bo nie mam. Wczoraj u mnie usługi ok.I przed chwilą sprawdziłem, także.
Zadowolny z GunMetal Sportline
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Ogrzewanie postojowe ma od czasu do czasu problem.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Też macie dziś problemy z działaniem aplikacji? Rano zrobiłem aktualizację aplikacji na androidzie i od tej pory nie działa. Pojawia się nowy komunikat (zamiast starego: coś poszło nie tak), to ten wyskakuje dość szybko, że wystąpił problem techniczny, jeżeli będzie się pojawiał, skontaktuj się z infolinią, dziękujemy za wyrozumiałość (czy jakoś tak ). Teraz w ogóle wszystko się zawiesza. Dopiero co wykupiłem subskrypcję na kolejny rok. Cyrk
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Tak. Dziś niestety trzeba było jeździć na Google Maps a tam jest taki fajny kontrast, że nic nie widać. Szare ulice na białym tle wymiatają
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Ech, szkoda słów, szkoda atramentu, by opisywać te hecę z niedziałającą w części lub w całości usługę.michalmiko pisze: ↑08 sty 2020, 20:59Też macie dziś problemy z działaniem aplikacji? Rano zrobiłem aktualizację aplikacji na androidzie i od tej pory nie działa. Pojawia się nowy komunikat (zamiast starego: coś poszło nie tak), to ten wyskakuje dość szybko, że wystąpił problem techniczny, jeżeli będzie się pojawiał, skontaktuj się z infolinią, dziękujemy za wyrozumiałość (czy jakoś tak ). Teraz w ogóle wszystko się zawiesza. Dopiero co wykupiłem subskrypcję na kolejny rok. Cyrk
Aplikacja lub serwery obsługujące tę usługę SKODA CONNECT to po prostu dno, muł i wodorosty w wykonaniu SKODY/VW lub któregoś z providerów.
Żałuję tylko, że dałem się namówić na przedłużenie subskrypcji (opisywałem już wcześniej moje przepychanki i solenną obietnicę Skody, że w 10. tygodniu 2020 wszystko ma ponoć śmigać jak należy).
Skoda to niezły cwaniak, zapłać za usługę i bądź wyrozumiały, że Cię okiwają.
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!