NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Pokazywało jak nadałeś uprawnienia i wskazałeś kalendarz (android).


Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: JED »

A, dzięki.
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: bubuś »

Niedawno przedłużyłem licencję na usługę Remote Access.
Usługi Infotainment online nie zamawiałem, bo mi do szczęścia nie jest potrzebne (ponadto pokazywało bzdurne dane: np. ceny oleju napędowego w moim mieście 5,20-5,35 zł, podczas gdy faktycznie oscylowały wokół 4,85-4,99 zł; pokazywało stację benzynową w moim mieście, której już nie ma od bodaj 7 lat). Więc niby czemu za takie coś płacić 210 zł?

Przedłużenia licencji dokonałem w całej świadomości, przede wszystkim z powodu pokazywania mi pozycji parkowania auta oraz stanu jego zabezpieczenia (okna, drzwi, itd.).
Niestety wykonanie usługi przez Skodę fatalne.
Od samego początku, to co było dla mnie najważniejsze (pozycja parkowania) nie wyświetlało się. Stąd meil do Skody i rozpoczęła się jazda polegająca na doskonaleniu sztuki epistolograficznej. A to to, a to owo jest powodem mojego narzekania. W końcu w którymś kolejnym meilu Skoda wystękała, że muszę dokonać autoryzacji/weryfikacji auta w ASO (przecież to było przedłużenie abonamentu na usługę, przelew był z moimi danymi osobowymi, więc co tu autoryzować?). Przy okazji wczorajszej wymiany oleju, doradca serwisowy ponoć dokonał w systemie tej jakże ważnej autoryzacji mnie i auta.

Efekt zabiegu mizerny, nadal pozycja się nie wyświetla. Mało tego dzisiaj przestały wyświetlać się dane o stanie zabezpieczenia auta (zamknięcie drzwi, szyb, zablokowanie). Zrzuty ekranu nieudacznikom wysłałem, by się naocznie przekonali o swojej nieudolności.
Niemal klasyka w wykonaniu Skodziny.

Z ostatniej chwili !!!
Otrzymałem przed chwilką meila, w którym napisano: "przeszukałam zaktualizowane informacje przekazane przez producenta. Po nowej aktualizacji "przerzucili" pozycję parkowanie w zakładkę planowanie trasy. Przepraszam za całe zamieszanie. Jeśli nie tam to w takim razie będzie potrzebne zgłoszenie do producenta, ponieważ to już jest błędem w aplikacji.".

Wychodzi na to, że bez zdania racji, po przedłużeniu abonamentu usługę POZYCJA PARKOWANIA przeniesiono z usługi REMOTE ACCESS do usługi INFOTAINMENT ONLINE, której nie zamawiałem (z wiadomych względów). Ręce opadają na takie samowolne wybryki Skody, za nic mającej dobro klientów.
Zobaczymy co odpowiedzą na mój protest w tej sprawie.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

wg ostatnich zmian aplikacji
Infotainment Online
Miejsca parkingowe, Pogoda, Import celów, Informacje, Wyszukiwanie szczególnych celów online (tekst), Informacje drogowe online, Obsługa głosowa Online, Moje specjalne cele, Import trasy
Remote Access
Stan pojazdu, Alert o obszarze, Pozycja parkowania, Dane dotyczące jazdy, Klakson i miganie, Powiadomienie o alarmie online, Alert o prędkości, Powiadomienia
Proaktiv Serviceplanlegging
Infolinia, Automatyczne powiadomienie o wypadku, Telemetric Shared Service, Ustawienia, Pomoc drogowa, Karta zdrowia pojazdu
Telefon alarmowy
eCall

Moje narzekania ostatnio skończyły się +3 miesiącami gratis abonamentu oraz 300zł w kuponie na akcesoria i usługi serwisowe, pisz do BOKu bo jest lepsza komunikacja

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Vibor pisze:
11 gru 2019, 14:09
wg ostatnich zmian aplikacji
Infotainment Online Obsługa głosowa Online
Tego nie było chyba?
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

JED
Posty: 1123
Rejestracja: 29 mar 2019, 9:10
Lokalizacja: 3City/Swiat
Samochód: BMW X1 + Kodiaq 2.0 TDI L&K

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: JED »

Działa u kogoś Skoda OneApp i/lub MySkoda?
Najpiekniejszy Laurin & Klement w PL. :mrgreen:

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

SOA nr1 "u mnie działa". A na dodatek przy okazji odkryłem "Skoda Connect lite"
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

sprawdźcie u Siebie Remote Access w Skoda Connect a konkretnie termin ważności , u mnie dziś zmienił się termin - ważny do 2032r czyli jak eCall, Infotainment Online bez zmian

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

U mnie bez zmian. 10.2020
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

chyba coś robią bo nawet kolejność usług mi się zmienia za każdym wejściem, zobaczę za dzień-dwa

ODPOWIEDZ