NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
A jak stoja w niemczech to odpowiedz maja znac niemcy,a jak w japoni to japonczycy itd?:)Poza tym temetam nie sa kraje tylko nie dzialajaca usluga
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie system i android auto nie działa od wyjazdu z salonu. Na środę mam serwis. Podobno tylko zmiana oprogramowania.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Dzwoniłem na infolinię. "Nadal pracują nad problemem". Wizyta w serwisie i reset OCU może pomóc ale będzie to rozwiązanie tymczasowe. Prosimy uzbroić się w cierpliwość.
Zadowolny z GunMetal Sportline
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Reset OCU nie pomaga.
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
-
- Posty: 169
- Rejestracja: 20 sty 2017, 18:49
- Lokalizacja: Wrocław
- Samochód: Skoda, Kodiaq, Ambition 1,4 TSI, 125kM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie udało się dzisiaj, po odłączaniu akumulatora. Informacje aktualizują się na bieżąco. Dodam że korzystam z podstawowej wersji Skoda Connect.
bodzioDW Skoda, Kodiaq, Ambition 1,4 TSI, 125kM, 7-os
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Czyli reset pomogł. Mi nie pomógł ale to było z 30 dni temu.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Według skody reset powinien być wykonany po 6 maja. Dzisiaj rozmawiałem w ASO i mieli 9-10 maja szkolenie. Info otrzymane nie będzie jeszcze dobrze wszystkim działać, jak działa to nie wiadomo dlaczego .
Warto napisać do skody , zgłosić VIN, adres mail do logowania i napisać od kiedy usługa nie działa.
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie oprócz powtórki z tego co miałem 10 maja, to dziś żona mi zgłaszała, że podczas jazdy pojawił się komunikat, który już znam na pamięć: "Wystąpił błąd systemu wzywania pomocy, skontaktuj się z serwisem" Nie wiem, czy się z tego śmiać, czy płakać. Po restarcie stacyjki wszystko wraca póki co do normy. Może faktycznie coś robią...
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Tez dzis dzwonilem na infolinie..i Pani powiedziala tak jak pisal d10ni pracuja nad problemem i moze nawet w tym tyg sie z tym uporaja..jakos nie jestem.optymista:)
*kodiaq4x4-czy masz na mysli reset systemu w serwisie czy ta wersje z odlaczeniem akumulatora?
*kodiaq4x4-czy masz na mysli reset systemu w serwisie czy ta wersje z odlaczeniem akumulatora?