i to jest dobra wiadomośćMałGorzata pisze: ↑05 paź 2020, 11:54Aktualizacja aplikacji na Android z tego weekendu przyniosła poprawę stabilności pracy.
Przynajmniej narazie wszystko odpala się za pierwszym razem.
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
I to by było na tyle, aura świeżości przestała działać.
Dziś bez wyczyszczenia cache nie udało się odpalić apki.
Dziś bez wyczyszczenia cache nie udało się odpalić apki.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie wystarczyło zamknąć wszystkei aplikacje i odpaliśc SC na nowo. Za to mam regularrnie "nie możemy znaleźć twojego samochodu", mimo e wszystkei pozostałe dane się aktualizują.
Zadowolny z GunMetal Sportline
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
No właśnie ta ciągła konieczność 'grzebania' w tej aplikacji trochę mnie zniechęca. Poprzednia wersja była całkowicie 'bezobsługowa'.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Na facebooku Skody piszą, że trzeba skontaktować się z serwisem w celu diagnostyki problemu. W skrócie - żenada, bo problem nie dotyczy raczej auta, tylko aplikacji, z którą są w kółko problemy. Chyba że wszyscy szumnie pojedziemy do serwisów, najlepiej jeszcze do jednego, to może by się tym ktoś zajął jakbyśmy na cały dzień zapchali serwis
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 28 paź 2020, 20:56
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 140 kW 4x4 Style
Aplikacja Skoda Connect
Cześć.
Używam aplikacji Skoda Connect i od jakiegoś miesiąca mam z nią ciągłe problemy. A to pisze, ze serwer niedostępny, a to, że muszę się zalogować, a to, iż muszę auto aktywować.
Wyczyszczenie cache'a oraz danych aplikacji pomaga na... jeden raz. Na infolinii mówią, że producent ma problemy z wydajnością.
Też macie takie problemy?
Używam aplikacji Skoda Connect i od jakiegoś miesiąca mam z nią ciągłe problemy. A to pisze, ze serwer niedostępny, a to, że muszę się zalogować, a to, iż muszę auto aktywować.
Wyczyszczenie cache'a oraz danych aplikacji pomaga na... jeden raz. Na infolinii mówią, że producent ma problemy z wydajnością.
Też macie takie problemy?
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Witam,
U mnie po oplaceniu abonamentu nie działa ogrzewanie postojowe z poziomu telefonu(iphone7). Wcześnie wszystko byle ok.
U mnie po oplaceniu abonamentu nie działa ogrzewanie postojowe z poziomu telefonu(iphone7). Wcześnie wszystko byle ok.
Pozdrawiam,
Sebastian
Sebastian
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Nie działa to znaczy nie masz tej opcji czy aplikacja nie przekazuje twoich poleceń do samochodu?
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Witam,
Uruchamiam aplikacje, następnie ogrzewanie postojowe i wywala blad " Operacja zakończyła sie niepowodzeniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Skontaktuj sie z infolinia."
Na infolinii nie maja pojęcia Auto kupiłem nowe ale rocznik 2019 i niewiadomo dlaczego abonament byl tylko na 2 miesiące. Wszystko byle dobrze do momentu przedłużenia licencji.
Uruchamiam aplikacje, następnie ogrzewanie postojowe i wywala blad " Operacja zakończyła sie niepowodzeniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Skontaktuj sie z infolinia."
Na infolinii nie maja pojęcia Auto kupiłem nowe ale rocznik 2019 i niewiadomo dlaczego abonament byl tylko na 2 miesiące. Wszystko byle dobrze do momentu przedłużenia licencji.
Pozdrawiam,
Sebastian
Sebastian
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Mam to samo prawie za każdym razem. Pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej lub zamknięcie i ponowne uruchomienie.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER