NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
pwroblew
Posty: 65
Rejestracja: 21 cze 2020, 23:43
Samochód: Skoda Kodia1 2.0 TSI

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: pwroblew »

MałGorzata pisze:
05 paź 2020, 11:54
Aktualizacja aplikacji na Android z tego weekendu przyniosła poprawę stabilności pracy.

Przynajmniej narazie wszystko odpala się za pierwszym razem.
i to jest dobra wiadomość :)



Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

I to by było na tyle, aura świeżości przestała działać.

Dziś bez wyczyszczenia cache nie udało się odpalić apki.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

U mnie wystarczyło zamknąć wszystkei aplikacje i odpaliśc SC na nowo. Za to mam regularrnie "nie możemy znaleźć twojego samochodu", mimo e wszystkei pozostałe dane się aktualizują.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

No właśnie ta ciągła konieczność 'grzebania' w tej aplikacji trochę mnie zniechęca. Poprzednia wersja była całkowicie 'bezobsługowa'.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
ncb
Posty: 109
Rejestracja: 19 maja 2019, 21:38
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4 2019

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: ncb »

Na facebooku Skody piszą, że trzeba skontaktować się z serwisem w celu diagnostyki problemu. W skrócie - żenada, bo problem nie dotyczy raczej auta, tylko aplikacji, z którą są w kółko problemy. Chyba że wszyscy szumnie pojedziemy do serwisów, najlepiej jeszcze do jednego, to może by się tym ktoś zajął jakbyśmy na cały dzień zapchali serwis :)

zdan
Posty: 9
Rejestracja: 28 paź 2020, 20:56
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Kodiaq 2.0 TSI 140 kW 4x4 Style

Aplikacja Skoda Connect

Post autor: zdan »

Cześć.

Używam aplikacji Skoda Connect i od jakiegoś miesiąca mam z nią ciągłe problemy. A to pisze, ze serwer niedostępny, a to, że muszę się zalogować, a to, iż muszę auto aktywować.

Wyczyszczenie cache'a oraz danych aplikacji pomaga na... jeden raz. Na infolinii mówią, że producent ma problemy z wydajnością.

Też macie takie problemy?

Awatar użytkownika
Sebo
Posty: 21
Rejestracja: 27 sie 2020, 17:18
Samochód: Kodiaq Soleil 2.0 TSI 190 ps

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Sebo »

Witam,
U mnie po oplaceniu abonamentu nie działa ogrzewanie postojowe z poziomu telefonu(iphone7). Wcześnie wszystko byle ok.
Pozdrawiam,
Sebastian

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Nie działa to znaczy nie masz tej opcji czy aplikacja nie przekazuje twoich poleceń do samochodu?
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Awatar użytkownika
Sebo
Posty: 21
Rejestracja: 27 sie 2020, 17:18
Samochód: Kodiaq Soleil 2.0 TSI 190 ps

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Sebo »

Witam,
Uruchamiam aplikacje, następnie ogrzewanie postojowe i wywala blad " Operacja zakończyła sie niepowodzeniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Skontaktuj sie z infolinia."
Na infolinii nie maja pojęcia :) Auto kupiłem nowe ale rocznik 2019 i niewiadomo dlaczego abonament byl tylko na 2 miesiące. Wszystko byle dobrze do momentu przedłużenia licencji.
Pozdrawiam,
Sebastian

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Mam to samo prawie za każdym razem. Pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej lub zamknięcie i ponowne uruchomienie.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

ODPOWIEDZ