Właśnie wróciłem z trasy 400 km i wszystko działa. Mierzy, waży, liczy
Nawet z serwisu dzwonili się umówić na serwis, bo apka wtsłała zgłoszenie
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
-
- Posty: 2590
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Widać że metody landroverowe najskuteczniejszeMałGorzata pisze: ↑26 mar 2019, 15:54U mnie wszystko działa jak należy poza przerwą (zawieszeniem usługi) z poprzedniego weekendu, która została usuniętą poprzez restart akumulatorowy.
BTW, zdalnie zablokowałem samochód. czyli ostatecznie zadziałało wszystko co miało zadziałać. Wracając do mojej poprzedniej wypowiedzi, gdyby Skoda komunikowała salonom/serwisom (choć i użytkownikom by wypadało) że są przerwy w świadczeniu usług czy problemy, chyba z 6-8rh serwisu w moim przypadku dało by się zaoszczędzić.
Zadowolny z GunMetal Sportline
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Tu niestety słabo. Obsługa błędów jest prawie żadna ale to wynika raczej ze specyfiki oprogramowania
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Z glowy pisze bo w trasie(kierowca) a kodiaq od 3 tygodni. Więc Car>ustawienia>i chyba Car Connect. I po przyjeździe z trasy tej zakładki brak . Nie mogę się zarejestrować. A przez 2 tygodnie usługa działała do 19 marca. 22 marca odwiedzenie serwisu dowiedziałem się że trzeba zrestartowac konto więc na miejscu to zrobiliśmy i jakie było zdziwienie sprzedawcy który ze mną wsiadł żeby ukończyć rejestrację a tu brak owej zakładki. Panowie z serwisu samochód na warsztat wzięli Ale po 2 godzinach oddali i powiedzieli że tak na szybko to nie dadzą raty i żeby zostawić na 2 dni . Samochodów potrzebny więc do domku pojechałem. Mieli dac cynk jakby ten problem rozwiązali Ale do tej pory cisza
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
A próbowałeś tej "siłowej" metody - odłączenie akumulatora?
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Spróbuję w piątek jak wrócę
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Wg mnie to bardziej "analogowa" niż "siłowa" ale tak czy inaczej kuriozalna
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Może ktoś kto się zna na kodowaniu wie w którym sterowniki trzeba włączy lub wyłączyć jakiś bit żeby zakładka powróciła. Obd 11 mam.
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
A może sam reset systemu multimedialnego? W tym z gałkami wystarczy na włączonym wcisnąć tą od głośności na jakieś 10 sekund. U mnie pomogło, jak coś się zawiesiło po podłączeniu iPhone i głos albo był na 'maxa' , albo wcale. Może i tu pomoże?
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
A sprawdziłeś czy nie sypnęło błędami?
Jeśli OBDEleven z oficjalnego źródła w PL, to akurat kolega dystrybutor jest na naszym forum @Eldar, może warto napisać do niego. Bo ze sprzętem kupiłeś także wsparcie.
Zadowolny z GunMetal Sportline