NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Hugus
Posty: 40
Rejestracja: 28 maja 2020, 21:15
Lokalizacja: Serock
Samochód: Kodiaq style szary steel 2.0 tdi 190km 4x4 DSG

Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect

Post autor: Hugus »

U mnie na telefonie miele od wczoraj. Ani nie mogę zamknąć aplikację, ani nic zrobić mimo wyłączenia i ponownego włączenia telefonu.


Style szary steel 2.0 TDI 190 KM 4x4 DSG RM2021

Sponsor

Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect

Sponsor


RobKos
Posty: 321
Rejestracja: 26 kwie 2018, 9:34
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190KM Style DSG 4x4

Re: Nowa wersja aplikacji Skoda Connect

Post autor: RobKos »

Wyczyść cache

dj_delphin
Posty: 26
Rejestracja: 08 sie 2020, 16:25
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: dj_delphin »

Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...

Awatar użytkownika
ncb
Posty: 109
Rejestracja: 19 maja 2019, 21:38
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4 2019

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: ncb »

MałGorzata pisze:
26 wrz 2020, 20:05
Aplikacja w wersji znanej obecnie nie działa dobrze i stabilnie. Natomiast poprzednia wersja - dostepne chyba do maja 2019 u mnie działała bez zarzutu. Obecnie najbardziej mnie denerwuje ciągła konieczność logowania.
Z tym logowaniem to chyba nie do końca prawda. U mnie czasami ubijam kilka razy apkę i wtedy znowu działa bez logowania. Jak wyskakuje logowanie, to zazwyczaj w ten sposób mogę to obejść. Ale faktycznie - nie wiem kto to pisał, ale działa całkowicie niestabilnie.

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

dj_delphin pisze:
30 wrz 2020, 14:18
Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...
Resetowałeś infotainment?
Można też przywrócić ustawienia fabrycznie i zarejestrować jeszcze raz.
W licencjach na portalu SC masz wszystko tak jak trzeba?
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

dj_delphin
Posty: 26
Rejestracja: 08 sie 2020, 16:25
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: dj_delphin »

D10ni pisze:
30 wrz 2020, 22:07
dj_delphin pisze:
30 wrz 2020, 14:18
Witam, mam problem z działaniem usług "infotainment online" W menu columbusa znajduje się wyłącznie "tryb prywatny" oraz "car connect" natomiast niema opcji "infotainment online" miał ktoś może taki objaw? usługi car connect działają, natomiast wykupione usługi "infotainment online" rzecz jasna nie działają z racji braku takiej opcji do wyboru w menu...
Resetowałeś infotainment?
Można też przywrócić ustawienia fabrycznie i zarejestrować jeszcze raz.
W licencjach na portalu SC masz wszystko tak jak trzeba?
Kilka dni temu próbowałem usunąć użytkownika z samochodu i niestety bezskutecznie. Dopiero na stronie skoda connect usunąłem użytkownika, utworzyłem nowe konto i otrzymałem nowy kod do rejestracji. Przez jeden dzień próbowałem wklepać ten kod do columbusa i ciąglę wyskakiwał błąd. Dopiero wczoraj rejestracja przebiegła domyślnie. Dzisiaj natomiast chciałem wedle Twoich wskazówek usunąć właściciela z columbusa i wykonać reset i dalej ten sam problem, tzn. nie można usunąć właściciela. Przywrócenie ustawień fabrycznych również nie usunęło właściciela. Co więcej jeśli chcę przejść na tryb prywatny to nie mogę w ogóle włączyć tej opcji.

pwroblew
Posty: 65
Rejestracja: 21 cze 2020, 23:43
Samochód: Skoda Kodia1 2.0 TSI

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: pwroblew »

Wydaje mi się, że takie rozpisywanie się tutaj o problemach z tą aplikacją (uzasadnionych, bo też je mam) nic nie daje. Temat mieli się wśród użytkowników i tyle, a autor aplikacji nic nie wie i jest dumny ze swojego dzieła.
Wg mnie należałoby za każdym razem, gdy występuje problem, robić wpis np na oficjalnej stronie Skoda Polska na FB.
Gdyby codziennie dostawali taki wpis, to nie mogli by już tak tego bagatelizować i nic z tym nie robić.
Takie moje skromne zdanie, na bazie doświadczeń z Renault. Pisanie i zgłaszanie bezpośrednio do nich problemów nic nie dawało. Natomiast wpis na oficjalnej stronie na FB od razu poruszał całe Renault, aby jak najszybciej rozwiązać problem.

Marcin
Posty: 150
Rejestracja: 19 maja 2017, 23:52
Lokalizacja: Kraków
Samochód: WRX STI 04'; Corolla TS 02', Scala 19'

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Marcin »

pwroblew pisze:
01 paź 2020, 9:33
Wydaje mi się, że takie rozpisywanie się tutaj o problemach z tą aplikacją (uzasadnionych, bo też je mam) nic nie daje. Temat mieli się wśród użytkowników i tyle, a autor aplikacji nic nie wie i jest dumny ze swojego dzieła.
Wg mnie należałoby za każdym razem, gdy występuje problem, robić wpis np na oficjalnej stronie Skoda Polska na FB.
Gdyby codziennie dostawali taki wpis, to nie mogli by już tak tego bagatelizować i nic z tym nie robić.
Takie moje skromne zdanie, na bazie doświadczeń z Renault. Pisanie i zgłaszanie bezpośrednio do nich problemów nic nie dawało. Natomiast wpis na oficjalnej stronie na FB od razu poruszał całe Renault, aby jak najszybciej rozwiązać problem.
Wszystko spoko, tylko ma się to nijak do realiów bo producentem aplikacji są Czesi i Skoda Polska ma tutaj tyle samo do powiedzenia co ja, czy Ty :)
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.

pwroblew
Posty: 65
Rejestracja: 21 cze 2020, 23:43
Samochód: Skoda Kodia1 2.0 TSI

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: pwroblew »

z tą uwagą, że jak sobie tu sami do siebie piszemy, to nie przynosi żadnego efektu. Nieco inaczej może to wyglądać jeśli pod presją użytkowników Skoda Polska będzie wywierać presję na Czechów.

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Aktualizacja aplikacji na Android z tego weekendu przyniosła poprawę stabilności pracy.

Przynajmniej narazie wszystko odpala się za pierwszym razem.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

ODPOWIEDZ