NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Czy u innych też Skoda Connect nie jest obecnie dostępna? Używam od niecałych 2 tygodni i już przynajmniej 3 raz zauważam dłuższą niedostępność.
- stingerA6
- Posty: 2028
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie śmiga bezproblemowo.
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
-
- Posty: 372
- Rejestracja: 22 cze 2019, 22:32
- Lokalizacja: ZS/ ZPL / ZGL
- Samochód: Kodiaq 2.0 TSI,DSG,4x4
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Hejka
No i u mnie po braku aktualizacji danych ponad 60dni zaczolem z infolinja i serwisem.
Na lini kazali mi usunac auta z garazu connect i w samochodzie usunac uzytkownima.Wszystko by bylo do rze gdyby nje fakt ze w Misku usunac sie nie moge.Przy okazji serwisu tydzien temu zglosilem problem.Oczywiscie serwis nic nie zdolal zrobic poza resetem ( ktory i tak nic nie dal bo nawet haslo wifi pozostalo! ) Serwis stwierdzil ze connect to inna partia i oni jakks nie wiele moga.
Dzis otrzymalem maila od "slecjalistow" skody z helpu ze zalras,aja do serwisu.
Czytajac caly prawie watek dochodze do wniosku ze :
- w paru sytyacjach pomoglo odlaczenie aku
- w kilki zaszkodzilo ( bo dzialo sie to przy problemach na serwerach skody)
Akrualnie problemow z serwerem nie ma i tu moje pytanie czy probowac odlanczac aku czy faktycznie jechac na serwis na 2 dni?
Autko z 2017 i nie wydaje mi sie by mialo aktualizacje w tym temacie.Wy macie globusiki a u mnie w nawi jest ikonka wifi jesli podlaczony(co tez dziwne)
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
No i u mnie po braku aktualizacji danych ponad 60dni zaczolem z infolinja i serwisem.
Na lini kazali mi usunac auta z garazu connect i w samochodzie usunac uzytkownima.Wszystko by bylo do rze gdyby nje fakt ze w Misku usunac sie nie moge.Przy okazji serwisu tydzien temu zglosilem problem.Oczywiscie serwis nic nie zdolal zrobic poza resetem ( ktory i tak nic nie dal bo nawet haslo wifi pozostalo! ) Serwis stwierdzil ze connect to inna partia i oni jakks nie wiele moga.
Dzis otrzymalem maila od "slecjalistow" skody z helpu ze zalras,aja do serwisu.
Czytajac caly prawie watek dochodze do wniosku ze :
- w paru sytyacjach pomoglo odlaczenie aku
- w kilki zaszkodzilo ( bo dzialo sie to przy problemach na serwerach skody)
Akrualnie problemow z serwerem nie ma i tu moje pytanie czy probowac odlanczac aku czy faktycznie jechac na serwis na 2 dni?
Autko z 2017 i nie wydaje mi sie by mialo aktualizacje w tym temacie.Wy macie globusiki a u mnie w nawi jest ikonka wifi jesli podlaczony(co tez dziwne)
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
O ile dobrze pamiętam, zaliczałem taką aktualizację jak pojawiła się pierwsza fala problemów. Odłączenie aku nie powinno zaszkodzić, wystarczy tylko nie panikować po podłączeniu
Zadowolny z GunMetal Sportline
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie po takiej operacji pojawił się błąd tylnego radaru (blind spot detect) i i tak musiałem jechać do serwisu
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Żeby uniknać tego błędu (blind spot detect) nie wolno jechać do tyłu po podłączeniu akumulatora a przed synchronizacją systemów, która następuje po przejechaniu kilkuset metrów do przodu.michalmiko pisze: ↑24 lip 2020, 20:23U mnie po takiej operacji pojawił się błąd tylnego radaru (blind spot detect) i i tak musiałem jechać do serwisu
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Właśnie tak podejrzewałem, bo jak zapisało błędy, to zawsze cofałem po podłączeniu akumulatora
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Reset przy użyciu bezpiecznika jest zdecydowanie mniej inwazyjny.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 maja 2020, 21:15
- Lokalizacja: Serock
- Samochód: Kodiaq style szary steel 2.0 tdi 190km 4x4 DSG
Skoda connect
Czy chodzi Wam prawidłowo? U mnie się ciągle wiesza, problem z aktualizacją danych na telefonie i nie działa otwieranie z pomocą telefonu pomimo rejestracji u dealera.
Style szary steel 2.0 TDI 190 KM 4x4 DSG RM2021
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Skoda connect
Aplikacja w wersji znanej obecnie nie działa dobrze i stabilnie. Natomiast poprzednia wersja - dostepne chyba do maja 2019 u mnie działała bez zarzutu. Obecnie najbardziej mnie denerwuje ciągła konieczność logowania.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER