NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

rano faktycznie były błędy w generowaniu raportu, był np. rok 8032 :) i przebiegi od czapy , usunąłem wszystkie raporty z historii aplikacji i jest znów ok



Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Sprawdzałem dziś i raport (bez kasowania historii) wygenerował się już prawidłowo. powiadomienia o obszarze nadal brak :(

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Też macie dziś kłopoty z usługami on-line?

U mnie zgaslo i remote access i infotaintment. Nie mogę się zalogować przez www ani przez aplikację.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

Tak, odpowiedź Skody jak zawsze standardowa :
"Szanowny Panie,
przepraszamy za niedogodności. Producent poinformował nas o czasowej niedostępności usług ŠKODA Connect. Otrzymaliśmy zapewnienie, że producent analizuje zgłoszoną niedogodność oraz dąży do możliwie jak najszybszego przygotowania rozwiązania tego przypadku.

Rozumiemy, że opisane okoliczności są dla Pana zdarzeniem niepożądanym, zwłaszcza gdy wiążą się z czasową niedostępnością usług online, na co Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. nie ma wpływu.

Prosimy o cierpliwość i dziękujemy za wyrozumiałość.


Z wyrazami szacunku,
"
Jak ktoś ładnie napisał : Nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi :( . Płacisz a Oni nic sobie z tego nie robią .
Mi obiecali 3 miesiące extra za poprzednią awarię z początku roku i do tej pory się bujamy bo niby u nich jest przedłużone a Ja tego nie widzę a na maile przestali odpowiadać. Obsługa Skody jest do kitu .
Ostatnio zmieniony 30 paź 2019, 19:28 przez Vibor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Mi taka odpowiedź wystarczy. Wydaje mi się, że wiem co się za taką formułką kryje :)


Jeszcze mogliby poprawić obsługę błędów po stronie samochodu i głowa spokojna.
Wystarczyłby komunikat typu 'service temporary unavailable'
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

dziwię się ,że jakoś tych usterek brak w innych markach VAG, czyli co tylko Skoda nie daje rady tego opanować ?

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Zrobili upgrade w ubiegłym roku i stabilność się skończyła. Z getów widać, że po zmianach idzie przez vwinputoutput.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: bubuś »

Connect padł już wczoraj (wtorek 29.XI) na portalu i smartfonie.
Dzwoniłem do salonu z zapytaniem what happened i odrzekli, że miały być do 2 listopada wykonywane prace serwisowe na aplikacjach dotyczących programów serwisowych dla ASO i przy okazji -co często się informatykom zdarza- rozwalili CONNECTA.
ASO też nie mają dostępu do serwerów .
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Przeczekamy.
Przynajmniej był dzień na lepsze poznanie AA i nawigacji od Googla.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

u Mnie zaczęło działać teraz , sprawdziłem www i app i na razie działa

ODPOWIEDZ