Mam pytanie, od jakiegoś czasu próbuje zrobić sobie kartę zdrowia pojazdu w aplikacji , pomimo tego że żądam nowego raportu i licznik dostępnych raportów ubywa to ciągle mam dostępny raport z grudnia
Czy ktoś wie jak to coś ogarnąć, bo wylogowalem się z apki itp ale noc to nie pomaga
NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Mają awarię , mam to samo i nie widać rozwiązania problemu - chyba sobie nie radzą . Dodatkowo mam np dwu krotnie wysyłane informacje o wyjeździe ze strefy chronionej . Skoda Connect coraz bardziej jest niedopracowana albo sobie odpuszczają ten dodatek - chyba czas na rezygnację i dalsze opłacanie za nic
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Cześc,
Zauważyłem, że od 03.04.2021 mam niezsynchronizowany swój profil, który z koleji nie moze sie zsynchronizowac ponieważ nie mam polaczenia z internetem czy to przez eSIM czy nawet jak zrobię hotspot ze swojego telefonu. Miał ktoś coś podobnego?
Zauważyłem, że od 03.04.2021 mam niezsynchronizowany swój profil, który z koleji nie moze sie zsynchronizowac ponieważ nie mam polaczenia z internetem czy to przez eSIM czy nawet jak zrobię hotspot ze swojego telefonu. Miał ktoś coś podobnego?
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Skoro piszesz o eSIM, to zakładam że masz MIB3? Wcześniej działało? Abonament opłacony? Widziałem Twój post także w "Infotainment w Amundsenie". Przed wizytą w serwisie sugeruję kontakt z infolinią. Mają dostęp do części informacji na temat połączenia samochodu.
Zadowolny z GunMetal Sportline
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Samochód jest z grudnia więc pierwszy, darmowy rok jeszcze nie minął więc zakładam, że powinno być ok. Tak, wcześniej działało. Dzięki za poradę, spróbuję się zdzwonić z infolinią.
- herman00
- Posty: 267
- Rejestracja: 22 lip 2020, 9:02
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
- Samochód: Zielony Misiek Style 2,0 TSi 4x4DSG
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Czy po roku użytkowania, czyli wygaśnięciu pakietu Skoda Connect (bez zakupu aktualizacji) aplikacja MySkoda też właściwie jest do odinstalowania, bo nawet nie pokazuje kiedy mam wymianę oleju i serwis ?
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Tak. Nic tam już nie pozostaje.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Witam wszystkich.
Pomału tracę siły na to co się wyrabia z aplikacją Skody. Prowadzę korespondencję od maja 2021. Infolinia Skody twierdzi, że takie problemy tylko u mnie. Zgłaszajcie zatem bo nikt się za to nie zabierze. Poniżej wklejam wczorajszą odpowiedź. Nie wiem czy translator całkowicie przeinaczył treść bo to się nie trzyma kupy. Jak mogę opuścić miejsce docelowe skoro się do niego udaję?
W dniu 01.02.2022 o 15:21, Infolinia ŠKODA pisze:
Dzień dobry,
zgadza się, to zachowanie jest prawidłowe.
Poniżej przesyłam przetłumaczoną odpowiedź z Działu Technicznego.
Na zrzutach ekranu, które nam przesłałeś, widzimy 2 różne miejsca docelowe, które opuszczasz w tym samym czasie, pierwsze: G20 i drugi: okolice S43. Taka jest zaprojektowana funkcja usługi, po opuszczeniu miejsca docelowego otrzymujemy powiadomienie. Jeśli zostawisz samochód np. 60 km dalej i uruchomisz go, otrzymasz ponownie to samo powiadomienie.
Pozdrawiam
Pomału tracę siły na to co się wyrabia z aplikacją Skody. Prowadzę korespondencję od maja 2021. Infolinia Skody twierdzi, że takie problemy tylko u mnie. Zgłaszajcie zatem bo nikt się za to nie zabierze. Poniżej wklejam wczorajszą odpowiedź. Nie wiem czy translator całkowicie przeinaczył treść bo to się nie trzyma kupy. Jak mogę opuścić miejsce docelowe skoro się do niego udaję?
W dniu 01.02.2022 o 15:21, Infolinia ŠKODA pisze:
Dzień dobry,
zgadza się, to zachowanie jest prawidłowe.
Poniżej przesyłam przetłumaczoną odpowiedź z Działu Technicznego.
Na zrzutach ekranu, które nam przesłałeś, widzimy 2 różne miejsca docelowe, które opuszczasz w tym samym czasie, pierwsze: G20 i drugi: okolice S43. Taka jest zaprojektowana funkcja usługi, po opuszczeniu miejsca docelowego otrzymujemy powiadomienie. Jeśli zostawisz samochód np. 60 km dalej i uruchomisz go, otrzymasz ponownie to samo powiadomienie.
Pozdrawiam
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Szanowni,
podczepię się do tematu. Czy ktoś wie jak skutecznie zmienić S-PIN? Ani w aplikacji, ani przez stronę nie mogę tego zrobić. Problem jest ze zdalnym ogrzewaniem. Na ajfonsie w ogóle nie daje mi wpisać S-PIN - od razu pokazuje błąd, na andku daje wpisać, ale mówi, że jest nieprawidłowy (mimo, że jest). Próba zmiany lub resetu kończy się komunikatami błędów. Oczywiście już wszystko zgłaszałem, samochód był pół dnia w ASO, profil kierowcy mam potwierdzony - nadal pupa.
Co robić? Jak żyć? Może ktoś coś? Z góry bardzo dziękuję!
Pzdr Flx
podczepię się do tematu. Czy ktoś wie jak skutecznie zmienić S-PIN? Ani w aplikacji, ani przez stronę nie mogę tego zrobić. Problem jest ze zdalnym ogrzewaniem. Na ajfonsie w ogóle nie daje mi wpisać S-PIN - od razu pokazuje błąd, na andku daje wpisać, ale mówi, że jest nieprawidłowy (mimo, że jest). Próba zmiany lub resetu kończy się komunikatami błędów. Oczywiście już wszystko zgłaszałem, samochód był pół dnia w ASO, profil kierowcy mam potwierdzony - nadal pupa.
Co robić? Jak żyć? Może ktoś coś? Z góry bardzo dziękuję!
Pzdr Flx
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 22 sie 2023, 7:31
- Samochód: Czekam na Kodiaq Sportline 2.0 150Km TDI 4x4
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Czy po zatankowaniu do pełna nie powinna się skasować uwaga zatankuj, aplikacja pokazuje pełny zasięg, ale w karcie zdrowia samochodu ciągle mam uwagę w innych zatankuj. Może trzeba to jakoś odświeżyć?