NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
to wychodzi ,że chyba losowo przedłużają , mi odpisali ,że nie przedłużyli a przedłużą po usunięciu awarii ( i nadal twierdzą że jeszcze kilka dni )
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
U mnie przedłużyli po ok. 10 dniach od wymiany mailowej.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
No to czekam.
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Też odnoszę takie wrażenie, choć jeszcze wszelkie dane są zamrożone sprzed 69 dni i nie wiem jak to wszystko będzie wyglądało z aktualnymi danymi, ale jakoś tak za dużo tego przewijania...Malenstwo8 pisze: ↑06 cze 2019, 22:17Nie podoba mi się tylko ta mowa apka na tel. Jakaś taka mało czytelna.
A inne maile też Ci przychodzą z takim opóźnieniem? Jeżeli też, to widocznie masz coś z zarządzeniem energią smartfona. Wiem, że jak przesiadłem się z iPhone 8 plus na Xiaomi, to musiałem w nim dość sporo pogmerać w uprawnieniach aplikacji, ustawieniach baterii i autostarcie, bo też było spore opóźnienie, albo brak powiadomień jak telefon był zablokowany. Na iPhone jakoś tak to wszystko od razu przychodziło.ncb pisze: ↑07 cze 2019, 7:15U mnie to nie działa na Androidzie zbyt dobrze. Jeśli będę cały czas patrzył na telefon to może akurat zobaczę, ale niektóre powiadomienia (również mailowe) przychodzą z 2 godzinnym opóźnieniem, więc delikatnie za późno. Ogólnie mam wrażenie że całość działa nie do końca stabilnie, raz apka działa w miarę ok, ale zazwyczaj tak jakby chciała i nie mogła i jakiekolwiek odświeżenie statusu auta trwa np. 30 sekund albo dłużej.
A teraz mam do Was pytanko: Czy Infotaiment Online, to też przyciski na podsufitce, czy przyciski to remote access?
Zalogowałem się na portal, z myślą, że pewnie nadal mi nie przedłużyli abonamentu, a tu niespodzianka, remote access przedłużone i Infotaiment Online też Chyba za bardzo im zalazłem za skórę , albo w serwisie coś poknocili jak auto było w sprawie niedziałania usług online
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi?
Sorry za OT, ale musiałem
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
Sorry za OT, ale musiałem
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
-
- Posty: 321
- Rejestracja: 26 kwie 2018, 9:34
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190KM Style DSG 4x4
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Gratulacje:)Malenstwo8 pisze: ↑06 cze 2019, 10:25Słuchajcie jaja. Wysłałem rano maila na adres, który podał @Marcinek i za 5 min zadziałało i działa
Pewnie zbieg okoliczności, ale śmiechłem
U mnie już 68 dni bez usługi, czyli ponad 2 miesiące. W drugiej połowie czerwca kończy się bezpłatny okres.
Napisałem do nich, w odpowiedzi zaoferowali te 3 miesiąca, więc skorzystam. Dopóki jednak usługa nie działa, to zaraz te 3 miesiące prolongaty zostanie zjedzone:))
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Znaczy mam iPhone 8plus, ale poszedł w ostawkę (został jako drugi telefon z innym systemem), bo chciałem wrócić do androida. Nie podoba mi się, że iOS jest zamkniętym systemem. Nic tam nie mogę sobie wgrać tak prosto jak na Androida, podłączenie do samochodu przez carplay kończyło się jakimiś błędami w działaniu systemu w samochodzie, mniej przydatnych dla mnie aplikacji, brak apki do nagrywania rozmów, często nie synchronizował danych ze smartwatchem... długo by wymieniaćMalenstwo8 pisze: ↑07 cze 2019, 16:22@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi?
Sorry za OT, ale musiałem
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
michalmiko pisze: ↑07 cze 2019, 17:31Znaczy mam iPhone 8plus, ale poszedł w ostawkę (został jako drugi telefon z innym systemem), bo chciałem wrócić do androida. Nie podoba mi się, że iOS jest zamkniętym systemem. Nic tam nie mogę sobie wgrać tak prosto jak na Androida, podłączenie do samochodu przez carplay kończyło się jakimiś błędami w działaniu systemu w samochodzie, mniej przydatnych dla mnie aplikacji, brak apki do nagrywania rozmów, często nie synchronizował danych ze smartwatchem... długo by wymieniaćMalenstwo8 pisze: ↑07 cze 2019, 16:22@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi?
Sorry za OT, ale musiałem
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
IOS stabilność - poziom hard
-
- Administrator
- Posty: 1392
- Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Podzielam zdziwienie zamiany iPhone'a na Androida. Niemniej jednak proszę o trzymanie się tematu
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum!
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online
Trochę się to już zmieniło, częściej na iosie mi się wysypywały różne aplikacje Nie mniej jednak każdy z tych systemów ma swoje wady i zalety, dlatego mam oba telefony i iPada (do obsługi drona i ogólnie jako tablet).
Root, już koniec OT.
Dajcie mi odpowiedź na moje pytanie
Do czego to doszło, że sam siebie cytujęmichalmiko pisze: ↑07 cze 2019, 14:03
A teraz mam do Was pytanko: Czy Infotaiment Online, to też przyciski na podsufitce, czy przyciski to remote access?
Zalogowałem się na portal, z myślą, że pewnie nadal mi nie przedłużyli abonamentu, a tu niespodzianka, remote access przedłużone i Infotaiment Online też Chyba za bardzo im zalazłem za skórę , albo w serwisie coś poknocili jak auto było w sprawie niedziałania usług online