NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

to wychodzi ,że chyba losowo przedłużają :) , mi odpisali ,że nie przedłużyli a przedłużą po usunięciu awarii ( i nadal twierdzą że jeszcze kilka dni :( )



Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

U mnie przedłużyli po ok. 10 dniach od wymiany mailowej.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

MałGorzata pisze:
07 cze 2019, 12:13
U mnie przedłużyli po ok. 10 dniach od wymiany mailowej.
No to czekam.

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Malenstwo8 pisze:
06 cze 2019, 22:17
Nie podoba mi się tylko ta mowa apka na tel. Jakaś taka mało czytelna.
Też odnoszę takie wrażenie, choć jeszcze wszelkie dane są zamrożone sprzed 69 dni i nie wiem jak to wszystko będzie wyglądało z aktualnymi danymi, ale jakoś tak za dużo tego przewijania...
ncb pisze:
07 cze 2019, 7:15
U mnie to nie działa na Androidzie zbyt dobrze. Jeśli będę cały czas patrzył na telefon to może akurat zobaczę, ale niektóre powiadomienia (również mailowe) przychodzą z 2 godzinnym opóźnieniem, więc delikatnie za późno. Ogólnie mam wrażenie że całość działa nie do końca stabilnie, raz apka działa w miarę ok, ale zazwyczaj tak jakby chciała i nie mogła i jakiekolwiek odświeżenie statusu auta trwa np. 30 sekund albo dłużej.
A inne maile też Ci przychodzą z takim opóźnieniem? Jeżeli też, to widocznie masz coś z zarządzeniem energią smartfona. Wiem, że jak przesiadłem się z iPhone 8 plus na Xiaomi, to musiałem w nim dość sporo pogmerać w uprawnieniach aplikacji, ustawieniach baterii i autostarcie, bo też było spore opóźnienie, albo brak powiadomień jak telefon był zablokowany. Na iPhone jakoś tak to wszystko od razu przychodziło.



A teraz mam do Was pytanko: Czy Infotaiment Online, to też przyciski na podsufitce, czy przyciski to remote access?
Zalogowałem się na portal, z myślą, że pewnie nadal mi nie przedłużyli abonamentu, a tu niespodzianka, remote access przedłużone i Infotaiment Online też :D Chyba za bardzo im zalazłem za skórę :lol:, albo w serwisie coś poknocili jak auto było w sprawie niedziałania usług online :D

Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi? 😳
Sorry za OT, ale musiałem 🙂
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.

RobKos
Posty: 321
Rejestracja: 26 kwie 2018, 9:34
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190KM Style DSG 4x4

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: RobKos »

Malenstwo8 pisze:
06 cze 2019, 10:25
Słuchajcie jaja. Wysłałem rano maila na adres, który podał @Marcinek i za 5 min zadziałało i działa :)
Pewnie zbieg okoliczności, ale śmiechłem :)
Gratulacje:)
U mnie już 68 dni bez usługi, czyli ponad 2 miesiące. W drugiej połowie czerwca kończy się bezpłatny okres.
Napisałem do nich, w odpowiedzi zaoferowali te 3 miesiąca, więc skorzystam. Dopóki jednak usługa nie działa, to zaraz te 3 miesiące prolongaty zostanie zjedzone:))

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Malenstwo8 pisze:
07 cze 2019, 16:22
@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi? 😳
Sorry za OT, ale musiałem 🙂
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
Znaczy mam iPhone 8plus, ale poszedł w ostawkę (został jako drugi telefon z innym systemem), bo chciałem wrócić do androida. Nie podoba mi się, że iOS jest zamkniętym systemem. Nic tam nie mogę sobie wgrać tak prosto jak na Androida, podłączenie do samochodu przez carplay kończyło się jakimiś błędami w działaniu systemu w samochodzie, mniej przydatnych dla mnie aplikacji, brak apki do nagrywania rozmów, często nie synchronizował danych ze smartwatchem... długo by wymieniać ;)

Malenstwo8
Posty: 2586
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

michalmiko pisze:
07 cze 2019, 17:31
Malenstwo8 pisze:
07 cze 2019, 16:22
@michalmiko zamieniłeś IP na Xiaomi? 😳
Sorry za OT, ale musiałem 🙂
Ja czekam na przedłużenie. Na IP praży wszystko elegancko.
Znaczy mam iPhone 8plus, ale poszedł w ostawkę (został jako drugi telefon z innym systemem), bo chciałem wrócić do androida. Nie podoba mi się, że iOS jest zamkniętym systemem. Nic tam nie mogę sobie wgrać tak prosto jak na Androida, podłączenie do samochodu przez carplay kończyło się jakimiś błędami w działaniu systemu w samochodzie, mniej przydatnych dla mnie aplikacji, brak apki do nagrywania rozmów, często nie synchronizował danych ze smartwatchem... długo by wymieniać ;)
😳
IOS stabilność - poziom hard 🙂

root
Administrator
Posty: 1392
Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: root »

Podzielam zdziwienie zamiany iPhone'a na Androida. Niemniej jednak proszę o trzymanie się tematu ;)
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

Awatar użytkownika
michalmiko
Posty: 942
Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
Lokalizacja: Podhale
Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: michalmiko »

Malenstwo8 pisze:
07 cze 2019, 19:39
😳
IOS stabilność - poziom hard 🙂
Trochę się to już zmieniło, częściej na iosie mi się wysypywały różne aplikacje ;) Nie mniej jednak każdy z tych systemów ma swoje wady i zalety, dlatego mam oba telefony i iPada (do obsługi drona i ogólnie jako tablet).

Root, już koniec OT.

Dajcie mi odpowiedź na moje pytanie :P
michalmiko pisze:
07 cze 2019, 14:03

A teraz mam do Was pytanko: Czy Infotaiment Online, to też przyciski na podsufitce, czy przyciski to remote access?
Zalogowałem się na portal, z myślą, że pewnie nadal mi nie przedłużyli abonamentu, a tu niespodzianka, remote access przedłużone i Infotaiment Online też :D Chyba za bardzo im zalazłem za skórę :lol:, albo w serwisie coś poknocili jak auto było w sprawie niedziałania usług online :D
Do czego to doszło, że sam siebie cytuję 8-) :lol:

ODPOWIEDZ