NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

michalmiko pisze:
06 cze 2019, 20:43
Ja też wczoraj wysłałem maila, do tego znowu robiłem restart bezpiecznika, ale nadal nic. Malenstwo8, zazdroszczę, że Ci już działa. Dla mnie connect to rodzaj dodatkowego zabezpieczenia przy alarmie (wiem jak coś się dzieje z samochodem) i powiadomienie o obszarze, gdy żona przyjeżdża z zakupów do domu u muszę jej pomóc wypakować zakupy :D
No kurde samo ruszyło.
Nie podoba mi się tylko ta mowa apka na tel. Jakaś taka mało czytelna.



Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Awatar użytkownika
ncb
Posty: 109
Rejestracja: 19 maja 2019, 21:38
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4 2019

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: ncb »

michalmiko pisze:
06 cze 2019, 20:43
i powiadomienie o obszarze, gdy żona przyjeżdża z zakupów do domu u muszę jej pomóc wypakować zakupy :D
U mnie to nie działa na Androidzie zbyt dobrze. Jeśli będę cały czas patrzył na telefon to może akurat zobaczę, ale niektóre powiadomienia (również mailowe) przychodzą z 2 godzinnym opóźnieniem, więc delikatnie za późno. Ogólnie mam wrażenie że całość działa nie do końca stabilnie, raz apka działa w miarę ok, ale zazwyczaj tak jakby chciała i nie mogła i jakiekolwiek odświeżenie statusu auta trwa np. 30 sekund albo dłużej.

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Na androidzie często problemem są niepełne uprawnienia aplikacji lub np producenckie rozwiązania zabijające / usypiające aplikację (np Samsung). U mnie działa bardzo fajnie, szczególnie część z kalendarzem. W apce widzę że na spotkanie o 12.30 muszę wyjechać o 11.47 i apka grzecznie pyta czy wysłać adres spotkania do samochodu. Jak wsiądę do samochodu, dwoma kliknięciami uruchomię nawigację na spotkanie. A powiadomienia o obszarze - dziś byłem jakieś 500m od granicy obszaru jak apka zagadała i jednocześnie mail przyszedł.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Awatar użytkownika
ncb
Posty: 109
Rejestracja: 19 maja 2019, 21:38
Samochód: Kodiaq Style 2.0 TSI 190KM DSG 4x4 2019

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: ncb »

Sytuacja z przed chwili - patrzę auto właśnie podjechało pod blok. Jak wyjeżdżało dostałem powiadomienie mailowe i notyfikację w telefonie, a teraz mailowego powiadomienia nie mam, a w telefonie dostałem dopiero jak odblokowałem telefon. Oszczędzanie energii dla Skoda Connect mam wyłączone.

Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

u mnie nie działa od kilku dni, wcześniej napisali ,że dział techniczny wydłuży okres abonamentu ( bo już płacę ) i jak na razie od tygodnia cisza i nie odpowiadają na kolejne e-maile :( a abonamentu nie przedłużyli - żenada

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Mój abonament został przedłużony o 3 miesiące.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

MałGorzata pisze:
07 cze 2019, 9:49
Mój abonament został przedłużony o 3 miesiące.
Ja dalej nie wiem jak to sprawdzić. Nie mam takich opcji o jakich pisali koledzy wyżej w aucie.

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2888
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Na stronie www podczas procesu przedłużania licencji i później płatności widać bieżącą datę ważności każdej usługi.


Obrazek
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Malenstwo8 pisze:
07 cze 2019, 9:56
Ja dalej nie wiem jak to sprawdzić. Nie mam takich opcji o jakich pisali koledzy wyżej w aucie.
Wejdź na https://skoda-connect.com i zaloguj się. Następnie w prawym górnym rogu kliknij na "Profil Użytkownika". Na stronie profilu powinieneś mieć
"Profil użytkownika i konto" "Garaż" "Zarządzanie S-PIN".
Przy okazji - w tym pierwszym powinieneś zobaczyć badga "Zweryfikowany" jeśli potwierdzałeś dane w salonie.

Klikasz na "Garaż" i w tabelce pod pojazdem powinieneś mieć coś podobnego (ze swoimi datami):
Numery alarmowe 11.11.2032
Proactive Service 11.11.2032
Infotainment Online 11.11.2019
Remote Access 11.02.2020 <- tu widać usługę przedłużoną o trzy miesiące.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Malenstwo8
Posty: 2587
Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Malenstwo8 »

Bardzo Wam dziękuję za pomoc. Udało się sprawdzić, lecz mam nieprzedłużone. Poczekam jeszcze do poniedziałku i skrobnę maila do Skody.
Dzięki jeszcze raz :)

P.S. Właśnie mi napisali maila, że mi przedłużą :)

ODPOWIEDZ