NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Alek2000
Posty: 7
Rejestracja: 02 sie 2020, 20:11
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI DSG

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Alek2000 »

Mam pytanie, od jakiegoś czasu próbuje zrobić sobie kartę zdrowia pojazdu w aplikacji , pomimo tego że żądam nowego raportu i licznik dostępnych raportów ubywa to ciągle mam dostępny raport z grudnia
Czy ktoś wie jak to coś ogarnąć, bo wylogowalem się z apki itp ale noc to nie pomaga

Obrazek



Sponsor

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Sponsor


Vibor
Posty: 337
Rejestracja: 23 sty 2018, 15:14
Samochód: Skoda Superb kombi 1.8 TSI STYLE

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Vibor »

Mają awarię , mam to samo i nie widać rozwiązania problemu - chyba sobie nie radzą . Dodatkowo mam np dwu krotnie wysyłane informacje o wyjeździe ze strefy chronionej . Skoda Connect coraz bardziej jest niedopracowana albo sobie odpuszczają ten dodatek - chyba czas na rezygnację i dalsze opłacanie za nic :(

Sturnn
Posty: 45
Rejestracja: 01 paź 2020, 11:25
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI Style

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Sturnn »

Cześc,

Zauważyłem, że od 03.04.2021 mam niezsynchronizowany swój profil, który z koleji nie moze sie zsynchronizowac ponieważ nie mam polaczenia z internetem czy to przez eSIM czy nawet jak zrobię hotspot ze swojego telefonu. Miał ktoś coś podobnego?

D10ni
Posty: 1088
Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: D10ni »

Sturnn pisze:
23 kwie 2021, 14:22
Zauważyłem, że od 03.04.2021 mam niezsynchronizowany swój profil, który z koleji nie moze sie zsynchronizowac ponieważ nie mam polaczenia z internetem czy to przez eSIM czy nawet jak zrobię hotspot ze swojego telefonu. Miał ktoś coś podobnego?

Skoro piszesz o eSIM, to zakładam że masz MIB3? Wcześniej działało? Abonament opłacony? Widziałem Twój post także w "Infotainment w Amundsenie". Przed wizytą w serwisie sugeruję kontakt z infolinią. Mają dostęp do części informacji na temat połączenia samochodu.
Zadowolny z GunMetal Sportline :D

Sturnn
Posty: 45
Rejestracja: 01 paź 2020, 11:25
Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TSI Style

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: Sturnn »

D10ni pisze:
23 kwie 2021, 14:39
Skoro piszesz o eSIM, to zakładam że masz MIB3? Wcześniej działało? Abonament opłacony? Widziałem Twój post także w "Infotainment w Amundsenie". Przed wizytą w serwisie sugeruję kontakt z infolinią. Mają dostęp do części informacji na temat połączenia samochodu.
Samochód jest z grudnia więc pierwszy, darmowy rok jeszcze nie minął więc zakładam, że powinno być ok. Tak, wcześniej działało. Dzięki za poradę, spróbuję się zdzwonić z infolinią.

Awatar użytkownika
herman00
Posty: 266
Rejestracja: 22 lip 2020, 9:02
Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Samochód: Zielony Misiek Style 2,0 TSi 4x4DSG

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: herman00 »

Czy po roku użytkowania, czyli wygaśnięciu pakietu Skoda Connect (bez zakupu aktualizacji) aplikacja MySkoda też właściwie jest do odinstalowania, bo nawet nie pokazuje kiedy mam wymianę oleju i serwis ?

Awatar użytkownika
MałGorzata
Posty: 2886
Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: MałGorzata »

Tak. Nic tam już nie pozostaje.
----

Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER

delong
Posty: 2
Rejestracja: 02 lut 2022, 8:31
Samochód: Kodiaq 2 TSI

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: delong »

Witam wszystkich.
Pomału tracę siły na to co się wyrabia z aplikacją Skody. Prowadzę korespondencję od maja 2021. Infolinia Skody twierdzi, że takie problemy tylko u mnie. Zgłaszajcie zatem bo nikt się za to nie zabierze. Poniżej wklejam wczorajszą odpowiedź. Nie wiem czy translator całkowicie przeinaczył treść bo to się nie trzyma kupy. Jak mogę opuścić miejsce docelowe skoro się do niego udaję? :)

W dniu 01.02.2022 o 15:21, Infolinia ŠKODA pisze:

Dzień dobry,

zgadza się, to zachowanie jest prawidłowe.

Poniżej przesyłam przetłumaczoną odpowiedź z Działu Technicznego.

Na zrzutach ekranu, które nam przesłałeś, widzimy 2 różne miejsca docelowe, które opuszczasz w tym samym czasie, pierwsze: G20 i drugi: okolice S43. Taka jest zaprojektowana funkcja usługi, po opuszczeniu miejsca docelowego otrzymujemy powiadomienie. Jeśli zostawisz samochód np. 60 km dalej i uruchomisz go, otrzymasz ponownie to samo powiadomienie.


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
floox
Posty: 26
Rejestracja: 21 maja 2022, 15:02
Samochód: SKODA KODIAQ 2.0 TDI

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: floox »

Szanowni,

podczepię się do tematu. Czy ktoś wie jak skutecznie zmienić S-PIN? Ani w aplikacji, ani przez stronę nie mogę tego zrobić. Problem jest ze zdalnym ogrzewaniem. Na ajfonsie w ogóle nie daje mi wpisać S-PIN - od razu pokazuje błąd, na andku daje wpisać, ale mówi, że jest nieprawidłowy (mimo, że jest). Próba zmiany lub resetu kończy się komunikatami błędów. Oczywiście już wszystko zgłaszałem, samochód był pół dnia w ASO, profil kierowcy mam potwierdzony - nadal pupa.

Co robić? Jak żyć? Może ktoś coś? Z góry bardzo dziękuję!

Pzdr Flx

artly
Posty: 53
Rejestracja: 22 sie 2023, 7:31
Samochód: Czekam na Kodiaq Sportline 2.0 150Km TDI 4x4

Re: NIE [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online

Post autor: artly »

Czy po zatankowaniu do pełna nie powinna się skasować uwaga zatankuj, aplikacja pokazuje pełny zasięg, ale w karcie zdrowia samochodu ciągle mam uwagę w innych zatankuj. Może trzeba to jakoś odświeżyć?

ODPOWIEDZ