Wymiana paska rozrządu 2,0 TDI

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Tomala72
Posty: 504
Rejestracja: 12 mar 2017, 13:56
Samochód: Skoda Kodiaq Style 4x4 2,0 TDI 190 KM DSG 7

Wymiana paska rozrządu 2,0 TDI

Post autor: Tomala72 »

Witam koleżeństwo
Proszę o poradę. Przebieg auta 130 000 km w 4 lata. Czy już myśleć o wymianie paska rozrządu?
Spotkałem się z opiniami, że potrafił strzelić przy przebiegach ok. 120 000 km. przy fabrycznie zalecanej wymianie na 210 000 km.
Może to były przypadki z zatartymi pompami wody?



Sponsor

Wymiana paska rozrządu 2,0 TDI

Sponsor


Wuj Tom
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2022, 12:09
Samochód: Karoq,ambitny 2.0

Re: Wymiana paska rozrządu 2,0 TDI

Post autor: Wuj Tom »

U mnie zaczął cicho piszczeć pasek po 30tyś i udałem się do ASO gdzie mnie sprawili mówiąc,że nic nie ma.Ale byłem upierdliwy i w ramach gwarancji wymienili rozrząd przyznając się po cichu że tak mają info z fabryki że mogą być takie objawy winne są tani pasek chiński robiony dla skody i rolka. Teraz po 60tyś znowu to samo i jak mówi mój mechanior już spoza ASO wymienili znowu na te wadliwe.Tam wycierają się łożyska,czyli spierniczyli w ASO nie wymieniając od razu pompy wody,co powinni zrobić ale nie musieli.Teraz krzyczą sobie 5500 za tą samą robotę ale oleję ich i zrobię za pół ceny u swojego magika,przynajmniej zrobi na właściwej rolce i wymieni pompę. Oni tam w serwisie och....li całkowicie roboczogodzina 360 zł.Powiedziałem im że prezydent tyle nie bierze.

daniel_gw
Posty: 99
Rejestracja: 23 paź 2019, 7:07
Samochód: Kodiaq 2.0TDI 110kW

Re: Wymiana paska rozrządu 2,0 TDI

Post autor: daniel_gw »

Warto zmienić pompę na tą bez przysłony żeby silnika nie przegrzać jak się przysłoną zawiesi

Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ