U mnie diagnostyka wskazała to samo. Nie będę robił tego w serwisie. Szkoda moich nerwów. Przebieg auta 48000. Gwarancja skończyła się w styczniu...MałGorzata pisze: ↑29 cze 2021, 12:19U mnie padła pompa wody przy przebiegu 119 970 (gwarancja do 120 000)
Temp. płynu chłodzącego 130°c
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
- Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
- Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
Ta elektryczna czy ta napędzana rozrządem ?Grymo pisze: ↑29 cze 2021, 12:18Niestety wszystkie wskazania okazały się poprawne. Padła pompa wody szkoda tylko że przy przebiegu 78tys.bubuś pisze: ↑18 cze 2021, 20:54Nieprawdopodobne. Płyn chłodniczy wrze przy temp. 106-107 stopni Celsjusza.Grymo pisze: ↑14 cze 2021, 18:06Witam dziś podczas jazdy nagle wyskoczyła mi temp. płynu chłodzącego 130°c po zatrzymaniu otwarłem maskę wentylator pracował, płyn w zbiorniczku też był i po chwili wszystko wróciło do normy temp spadła do 90°c Miał ktoś podobną sytuację?? Co to ewentualnie może być??
Przy 130 opary by chyba rozerwały coś.
Pewnie wskazania na wyświetlaczu się pokiełbasiły. Masz liczniki analogowe czy VC?
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 18 wrz 2018, 22:26
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0TDI 4x4 190KM DSG SportLine
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
U mnie coś podobnego dziś rano miałem.
Akurat wyjeżdżaliśmy na urlop. I komunikat o wysokiej temperaturze, tryb serwisowy...
Po chwili temp spadła i jakoś chwilę się potoczylem.
Podłączyłem Obd11, skasowałem błędy, po woli, na zgaszonym silniku odkręciłem korek do zbiorniczka, i jakby problem znikł. Nie wrócił więcej dziś. Mam nadzieję że jutro się nie powtórzy...
Akurat wyjeżdżaliśmy na urlop. I komunikat o wysokiej temperaturze, tryb serwisowy...
Po chwili temp spadła i jakoś chwilę się potoczylem.
Podłączyłem Obd11, skasowałem błędy, po woli, na zgaszonym silniku odkręciłem korek do zbiorniczka, i jakby problem znikł. Nie wrócił więcej dziś. Mam nadzieję że jutro się nie powtórzy...
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
i po weryfikacji serwisu: uszkodzona pompa, do wymiany na gwarancji. trochę dziwne że te pompy tak padają...
z moich dotychczasowych motoryzacyjnych doświadczeń, to raczej element długowieczny (wymieniamy razem z paskiem), a tu niespodzianka
mam dziwne wrażenie że grupa VW nie idzie w dobrą stronę
z moich dotychczasowych motoryzacyjnych doświadczeń, to raczej element długowieczny (wymieniamy razem z paskiem), a tu niespodzianka
mam dziwne wrażenie że grupa VW nie idzie w dobrą stronę
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
czy te pompy wykonane są z tworzywa sztucznego czy stopu aluminium?
OK, oglądałem na Allegro. Wykonanie z tworzywa (+wirnik), i jedynie flansza
(kołnierz) - dla ułożyskowania wirnika - jest wykonana ze stopu aluminium.
Wygląda całość skomplikowanie i nie jest tania.
OK, oglądałem na Allegro. Wykonanie z tworzywa (+wirnik), i jedynie flansza
(kołnierz) - dla ułożyskowania wirnika - jest wykonana ze stopu aluminium.
Wygląda całość skomplikowanie i nie jest tania.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 25 paź 2018, 0:33
- Samochód: Audi A4 B8 2.0 TDI, Kodiaq Sportline 2.0 TDI 190
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
Pompa wygląda takkodiaqo pisze: ↑06 wrz 2021, 18:53czy te pompy wykonane są z tworzywa sztucznego czy stopu aluminium?
OK, oglądałem na Allegro. Wykonanie z tworzywa (+wirnik), i jedynie flansza
(kołnierz) - dla ułożyskowania wirnika - jest wykonana ze stopu aluminium.
Wygląda całość skomplikowanie i nie jest tania.
Po lewej uszkodzona, po prawej nowa
- MałGorzata
- Posty: 2888
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
Moja pompa uległa awarii przy przebiegu 119 970km.
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 sie 2020, 23:31
- Lokalizacja: Śląsk
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 4x4
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
Cześć Wam,
Ja jestem już po tej awarii (przy przebiegu 35 tys.). Wcześniej już znalazłem info o tej usterce (Skoda ją dobrze zna od chyba 2019 roku), dotyczy to silników 2.0 TDI w pierwszych latach produkcji. Zawór w pompie wody się zacina i nie włącza pełnego obiegu. Mój Kodiaq już był po gwarancji, ale zostało to zrobione w ramach dobrej woli. Całość kosztowała około 300 zł.
Ja jestem już po tej awarii (przy przebiegu 35 tys.). Wcześniej już znalazłem info o tej usterce (Skoda ją dobrze zna od chyba 2019 roku), dotyczy to silników 2.0 TDI w pierwszych latach produkcji. Zawór w pompie wody się zacina i nie włącza pełnego obiegu. Mój Kodiaq już był po gwarancji, ale zostało to zrobione w ramach dobrej woli. Całość kosztowała około 300 zł.
-
- Posty: 1088
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 11:53
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: GunMetal Sportline 2.0TDI 190KM
Re: Temp. płynu chłodzącego 130°c
Mam mniej niż 70kkm przebiegu, wczoraj dwukrotnie miałem wspomniane objawy, temperatura powyżej 130 stopni. Zadzwoniłem do "mojego" serwisu. Pompa około 700, z robocizną koło 2100 (brutto). Też mieliście takie ceny, czy to jakiś świąteczny żart?
Zadowolny z GunMetal Sportline