Strona 2 z 2

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 25 paź 2020, 21:54
autor: Erlenn
Ja zaczęłam temat, a później o nim zapomniałam. Mam Iphone 8. Najczęściej w czasie rozmowy „po kablu” dzieje się tak jak już Ktoś opisywał- rozmówca nadal mnie słyszy, a ja mam głucho, albo zaczyna strasznie buczeć w głośnikach. Co ciekawe jak nie rozmawiam- tylko mam nawigacje po kablu lub Spotify to nie rozłącza mi się, nie buczy itp. W przeszłości kilka razy przy samym podłączeniu kabla nie chciało w ogóle się podłączyć, a po kilku próbach odpinania i wpinania kabla zawiesiło się radio i wywaliło błąd SOS.
Kilka razy zgłaszałam to w salonie. Robili mi 2x update oprogramowania radia, wymienili ponoć antenę ale jest coraz gorzej. Teraz takie akcje dzieją się niemal codziennie co jest strasznie wkurzające. A telefon po kablu muszę mieć gdy używam nawigacji, bo bezprzewodowo nie działa Apple Carplay ☹️

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 26 paź 2020, 17:37
autor: bubuś
Nie wiem, czy się dobrze doczytałem, ale na problemy z łącznością zgłaszają w tym wątku na ogół użytkownicy Iphonów.
Wychodzi na to, że Kodiaq nie lubi się z tą marką.
Ja zaś bez problemu łączę się mało "szlachetnymi" produktami: Samsunga, Motoroli i Xiaomi.

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 28 paź 2020, 10:35
autor: root
A resetowaliście do fabrycznych smartlinka? U mnie też ostatnio robiła się zwiecha Columbusa po podpięciu kabla, reset ustawień pomógł. Wystarczy zresetować same ustawienia smartlinka, nie wszystkie.

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 21 lis 2020, 20:11
autor: djpool
Robiłem.pelny reset radia nic nie pomaga ale to zamieszanie carplay zaczyna być irytujące nagrywam firmy i jadę na serwis nie odpuszczę niech wymieniają clumbusa bo nie działa.jak powinien.

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 22 lis 2020, 15:56
autor: WuWu
djpool pisze:
21 lis 2020, 20:11
Robiłem.pelny reset radia nic nie pomaga ale to zamieszanie carplay zaczyna być irytujące nagrywam firmy i jadę na serwis nie odpuszczę niech wymieniają clumbusa bo nie działa.jak powinien.
Jak nagrywasz filmy to zaczynaj lub kończ ujęciem na numer VIN np na podszybiu. U mnie jak reklamowałem roletę powiedzieli ze i tak musza nagrać go sami bo na filmie nie ma dowodu że to ten samochód. Problem był taki ze roleta w serwisie działała poprawnie a tylko na słońcu lub mrozie wariowała. Ale w końcu udało się, nagrali film i wymienili.

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 23 lis 2020, 13:46
autor: djpool
WuWu pisze:
22 lis 2020, 15:56
djpool pisze:
21 lis 2020, 20:11
Robiłem.pelny reset radia nic nie pomaga ale to zamieszanie carplay zaczyna być irytujące nagrywam firmy i jadę na serwis nie odpuszczę niech wymieniają clumbusa bo nie działa.jak powinien.
Jak nagrywasz filmy to zaczynaj lub kończ ujęciem na numer VIN np na podszybiu. U mnie jak reklamowałem roletę powiedzieli ze i tak musza nagrać go sami bo na filmie nie ma dowodu że to ten samochód. Problem był taki ze roleta w serwisie działała poprawnie a tylko na słońcu lub mrozie wariowała. Ale w końcu udało się, nagrali film i wymienili.
Dobre ja im powiem ze zbieram Kodiaqi z całej Polski bo mi się nudzi i specjalnie nagrywam filmy, ale dobrze zrobię takich pare filmów .

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 29 lis 2020, 13:27
autor: djpool
No to dopisze tylko ze wczoraj ładowarka indukcyjna padła do tego 2 USB nie działają CarPlay nie dział już raz to naprawiałem na gwarancji jameis 4 mc temu, zabawa od początku, Pisze pismo i proszę o wymianę całego Columbusa bo to są jaja już. SOS waruje dla mnie ewidentnie coś nie tak z radiem ta aktualizacja po wifi to nieporozumienie wolała bym to robić jakiś inaczej ale cóż 8 grudnia jedzie do warsztatu ten sam elektryk co ostatnio mi to naprawiał.

PS czy macie tez problemy z przyciskiem uruchamiania/wyłączania auta no u mnie wariuje ostatnio naciskałem z 30 razy bo nie chciał wyłączyć auta. Masakra... po naprawie dam znać co i jak.

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 30 lis 2020, 9:21
autor: root
djpool pisze:
29 lis 2020, 13:27
PS czy macie tez problemy z przyciskiem uruchamiania/wyłączania auta no u mnie wariuje ostatnio naciskałem z 30 razy bo nie chciał wyłączyć auta. Masakra... po naprawie dam znać co i jak.
Standardowa usterka. Przycisk wymieniają na gwarancji. W Superbie 3 bardzo często się to zdarzało, widocznie nie umieją skutecznie wyeliminować.

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

: 30 kwie 2021, 7:02
autor: Ajax81
Erlenn pisze:
25 mar 2020, 17:53
Dzień dobry. Od dłuższego czasu mam taki problem - jak mam podpięty telefon przez USB (używam tego do nawigacji, słuchania Spotify itp), dość często zdarza się tak, że mi się restartuje całe radio. Przestaje działać, wyłącza się - Nie reaguje na nic co kilka minut, po czym następuje restart. Jak rozmawiam przez telefon kiedy jest podłączony do kabla, po kilku minutach rozmowy zaczyna buczeć w głośnikach, albo zapada cisza całkowita i nie słyszę rozmówcy (on mnie słyszy). Muszę się rozłączyć i od nowa zadzwonić. Czasem przy tej okazji również zawiesi się całe radio, kilka razy wywaliło mi przy okazji błąd SOS. Myślałam, że to wina telefonu, ale telefon zmieniony a problem nadal jest. Raz mi się zdarzyło przy tej okazji przejechać zjazd z autostrady i nadrobić 40 km.

Ktoś ma pomysł?

Zgłaszałam do ASO - nie ustalili usterki. A przy okazji dopytam Was - czy można dołożyć ładowarkę indukcyjną do auta pierwotnie bez ładowarki? Pytałam w salonie i przedstawiciel handlowy (nie mechanik), powiedział, ze nie ma takiej opcji. Ale wiedząc jak taka ładowarka działa - to jest to dość banalna sprawa i trudno mi uwierzyć w to, by się nie dało.

Dzięki za jakieś pomysły.
Cześć !
Możesz napisać jak został rozwiązany ten problem ?
Mam dokładnie to samo u siebie, 2 x robili update oprogramowania , dziś jadę 3 x na serwis, spróbuje przed nagrać filmik. Moim zdaniem to nie kwestia sprzętu ! Będę wdzięczny za info - czy wymienili, czy robili problemy, ile to trwało itp. Szerokości !