Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Erlenn
Posty: 37
Rejestracja: 05 sie 2018, 3:22
Samochód: Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 190 KM 4x4 DSG

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: Erlenn »

Ja zaczęłam temat, a później o nim zapomniałam. Mam Iphone 8. Najczęściej w czasie rozmowy „po kablu” dzieje się tak jak już Ktoś opisywał- rozmówca nadal mnie słyszy, a ja mam głucho, albo zaczyna strasznie buczeć w głośnikach. Co ciekawe jak nie rozmawiam- tylko mam nawigacje po kablu lub Spotify to nie rozłącza mi się, nie buczy itp. W przeszłości kilka razy przy samym podłączeniu kabla nie chciało w ogóle się podłączyć, a po kilku próbach odpinania i wpinania kabla zawiesiło się radio i wywaliło błąd SOS.
Kilka razy zgłaszałam to w salonie. Robili mi 2x update oprogramowania radia, wymienili ponoć antenę ale jest coraz gorzej. Teraz takie akcje dzieją się niemal codziennie co jest strasznie wkurzające. A telefon po kablu muszę mieć gdy używam nawigacji, bo bezprzewodowo nie działa Apple Carplay ☹️



Sponsor

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Sponsor


bubuś
Posty: 646
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
Lokalizacja: Polska
Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: bubuś »

Nie wiem, czy się dobrze doczytałem, ale na problemy z łącznością zgłaszają w tym wątku na ogół użytkownicy Iphonów.
Wychodzi na to, że Kodiaq nie lubi się z tą marką.
Ja zaś bez problemu łączę się mało "szlachetnymi" produktami: Samsunga, Motoroli i Xiaomi.
Follow your dreams :D
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!

root
Administrator
Posty: 1392
Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: root »

A resetowaliście do fabrycznych smartlinka? U mnie też ostatnio robiła się zwiecha Columbusa po podpięciu kabla, reset ustawień pomógł. Wystarczy zresetować same ustawienia smartlinka, nie wszystkie.
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

djpool
Posty: 19
Rejestracja: 09 lip 2017, 15:22
Samochód: Kodiaq 2.0TDI 4x4 190KM

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: djpool »

Robiłem.pelny reset radia nic nie pomaga ale to zamieszanie carplay zaczyna być irytujące nagrywam firmy i jadę na serwis nie odpuszczę niech wymieniają clumbusa bo nie działa.jak powinien.

WuWu
Posty: 597
Rejestracja: 10 cze 2017, 23:18
Samochód: Kodiaq 1,4

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: WuWu »

djpool pisze:
21 lis 2020, 20:11
Robiłem.pelny reset radia nic nie pomaga ale to zamieszanie carplay zaczyna być irytujące nagrywam firmy i jadę na serwis nie odpuszczę niech wymieniają clumbusa bo nie działa.jak powinien.
Jak nagrywasz filmy to zaczynaj lub kończ ujęciem na numer VIN np na podszybiu. U mnie jak reklamowałem roletę powiedzieli ze i tak musza nagrać go sami bo na filmie nie ma dowodu że to ten samochód. Problem był taki ze roleta w serwisie działała poprawnie a tylko na słońcu lub mrozie wariowała. Ale w końcu udało się, nagrali film i wymienili.

djpool
Posty: 19
Rejestracja: 09 lip 2017, 15:22
Samochód: Kodiaq 2.0TDI 4x4 190KM

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: djpool »

WuWu pisze:
22 lis 2020, 15:56
djpool pisze:
21 lis 2020, 20:11
Robiłem.pelny reset radia nic nie pomaga ale to zamieszanie carplay zaczyna być irytujące nagrywam firmy i jadę na serwis nie odpuszczę niech wymieniają clumbusa bo nie działa.jak powinien.
Jak nagrywasz filmy to zaczynaj lub kończ ujęciem na numer VIN np na podszybiu. U mnie jak reklamowałem roletę powiedzieli ze i tak musza nagrać go sami bo na filmie nie ma dowodu że to ten samochód. Problem był taki ze roleta w serwisie działała poprawnie a tylko na słońcu lub mrozie wariowała. Ale w końcu udało się, nagrali film i wymienili.
Dobre ja im powiem ze zbieram Kodiaqi z całej Polski bo mi się nudzi i specjalnie nagrywam filmy, ale dobrze zrobię takich pare filmów .

djpool
Posty: 19
Rejestracja: 09 lip 2017, 15:22
Samochód: Kodiaq 2.0TDI 4x4 190KM

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: djpool »

No to dopisze tylko ze wczoraj ładowarka indukcyjna padła do tego 2 USB nie działają CarPlay nie dział już raz to naprawiałem na gwarancji jameis 4 mc temu, zabawa od początku, Pisze pismo i proszę o wymianę całego Columbusa bo to są jaja już. SOS waruje dla mnie ewidentnie coś nie tak z radiem ta aktualizacja po wifi to nieporozumienie wolała bym to robić jakiś inaczej ale cóż 8 grudnia jedzie do warsztatu ten sam elektryk co ostatnio mi to naprawiał.

PS czy macie tez problemy z przyciskiem uruchamiania/wyłączania auta no u mnie wariuje ostatnio naciskałem z 30 razy bo nie chciał wyłączyć auta. Masakra... po naprawie dam znać co i jak.

root
Administrator
Posty: 1392
Rejestracja: 09 lis 2016, 12:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: root »

djpool pisze:
29 lis 2020, 13:27
PS czy macie tez problemy z przyciskiem uruchamiania/wyłączania auta no u mnie wariuje ostatnio naciskałem z 30 razy bo nie chciał wyłączyć auta. Masakra... po naprawie dam znać co i jak.
Standardowa usterka. Przycisk wymieniają na gwarancji. W Superbie 3 bardzo często się to zdarzało, widocznie nie umieją skutecznie wyeliminować.
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Kodiaqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

Ajax81
Posty: 1
Rejestracja: 30 kwie 2021, 6:57
Samochód: Skoda Superb 3 ,

Re: Telefon "po kablu" i zwiecha radia

Post autor: Ajax81 »

Erlenn pisze:
25 mar 2020, 17:53
Dzień dobry. Od dłuższego czasu mam taki problem - jak mam podpięty telefon przez USB (używam tego do nawigacji, słuchania Spotify itp), dość często zdarza się tak, że mi się restartuje całe radio. Przestaje działać, wyłącza się - Nie reaguje na nic co kilka minut, po czym następuje restart. Jak rozmawiam przez telefon kiedy jest podłączony do kabla, po kilku minutach rozmowy zaczyna buczeć w głośnikach, albo zapada cisza całkowita i nie słyszę rozmówcy (on mnie słyszy). Muszę się rozłączyć i od nowa zadzwonić. Czasem przy tej okazji również zawiesi się całe radio, kilka razy wywaliło mi przy okazji błąd SOS. Myślałam, że to wina telefonu, ale telefon zmieniony a problem nadal jest. Raz mi się zdarzyło przy tej okazji przejechać zjazd z autostrady i nadrobić 40 km.

Ktoś ma pomysł?

Zgłaszałam do ASO - nie ustalili usterki. A przy okazji dopytam Was - czy można dołożyć ładowarkę indukcyjną do auta pierwotnie bez ładowarki? Pytałam w salonie i przedstawiciel handlowy (nie mechanik), powiedział, ze nie ma takiej opcji. Ale wiedząc jak taka ładowarka działa - to jest to dość banalna sprawa i trudno mi uwierzyć w to, by się nie dało.

Dzięki za jakieś pomysły.
Cześć !
Możesz napisać jak został rozwiązany ten problem ?
Mam dokładnie to samo u siebie, 2 x robili update oprogramowania , dziś jadę 3 x na serwis, spróbuje przed nagrać filmik. Moim zdaniem to nie kwestia sprzętu ! Będę wdzięczny za info - czy wymienili, czy robili problemy, ile to trwało itp. Szerokości !

ODPOWIEDZ