Tutaj wpisujmy komu się udało, po jakim czasie i jakim sposbem. Ja zaczynam:
Po 68 dniach dzisiaj ruszyło. Wcześniej było wgranie softu w serwisie (w 10 dniu) i kilka restartów "bezpiecznikowych". Dzisiejszy restart jak widać przywrócił usługę do życia. Teraz czas nauczyć się nowej apki, powiadomienia o obszarze nie działają bo zostały usunięte z serwera.
[ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
[ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
Robiłaś dziś restart bezpiecznikowy?
- MałGorzata
- Posty: 2886
- Rejestracja: 09 lip 2017, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: (Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 7DSG) -> -> -> Enyaq 60
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
Yeeees
----
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
Wysłane z mojego desktopa przy pomocy myszki lub klawisza ENTER
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
Ja wczoraj i nie wiem czy jeszcze nie iść, bo u mnie nadal nie działa, a widzę, że Skoda coś ruszyła z tym tematem Ciekawe, czy trzeba później się przejechać samochodem, czy ewentualnie połączy się jak stoi w garażu Od wczoraj samochód nie jeździł
- stingerA6
- Posty: 2025
- Rejestracja: 21 maja 2018, 21:19
- Lokalizacja: Lubuskie
- Samochód: Bardzo Mocarny Wagon - prawie Kodiaq
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
U mnie wiecie, działa od zawsze (z trzy dniową przerwą serwera).
"Forum to nie agencja towarzyska.....wszystkim nie dogodzimy"
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
"Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić."
-
- Posty: 321
- Rejestracja: 26 kwie 2018, 9:34
- Samochód: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 190KM Style DSG 4x4
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
To ja już nic nie rozumiem:)
Niby problem globalny, ASO bezradne, Skoda Polska rozsyła maile, że dział techniczny pracuje nad problemem, a tu wystarczy zabawa z bezpiecznikiem?:)
Niby problem globalny, ASO bezradne, Skoda Polska rozsyła maile, że dział techniczny pracuje nad problemem, a tu wystarczy zabawa z bezpiecznikiem?:)
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
Stinger wiemy, wiemy, już nie drażnij ludzi
RobKos, nie zawsze pomaga, u mnie np. nie pomogło
RobKos, nie zawsze pomaga, u mnie np. nie pomogło
- michalmiko
- Posty: 942
- Rejestracja: 29 sty 2018, 19:16
- Lokalizacja: Podhale
- Samochód: Kodiaq Style 4x4 2.0 TSI Lava Blue 244KM/431Nm
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
EDIT:
Ale jestem podniecony, jakbym wygrał 1000zł w Totka . DZIAŁA!
Teraz do rzeczy. Zrobiłem kolejny restart bezpiecznikowy, ale wydawało mi się, że chyba za krótki, bo kilka sekund. Kontrolka przycisku SOS na podsufitce nawet na chwilę nie zrobiła się czerwony. Decyzja - zrobię jeszcze raz jakieś 2 minuty.
Po ponownym podłączeniu kontrolka SOS nadal zielona.
Włączam samochód, Amundsen przestał odtwarzać muzykę z SD, choć przyciski Play/Pause działały. Myślę, no ładnie, przez reset trzeba będzie sformatować kartę. Poczekałem chwilę, radio samo z siebie się ponownie uruchomiło. Wyłączyłem zapłon, ekran pożegnalny taki jak dawniej: Do zobaczenia Michał (a nie tylko informacja o telefonie komórkowym). Oho! Jest dobrze Włączyłem zapłon, jest pinezka, wszystko działa Przyciski łączenia z infolinią działają i cała reszta.
Restart bezpiecznikowy robiłem w garażu i nie było to przeszkodą do pojawienia się pinezki.
Jedyne co się nie zaktualizowało w aplikacji to dane spalania, nadal są z marca, ale to pewnie wymaga przejechania trochę samochodem.
Ale jestem podniecony, jakbym wygrał 1000zł w Totka . DZIAŁA!
Teraz do rzeczy. Zrobiłem kolejny restart bezpiecznikowy, ale wydawało mi się, że chyba za krótki, bo kilka sekund. Kontrolka przycisku SOS na podsufitce nawet na chwilę nie zrobiła się czerwony. Decyzja - zrobię jeszcze raz jakieś 2 minuty.
Po ponownym podłączeniu kontrolka SOS nadal zielona.
Włączam samochód, Amundsen przestał odtwarzać muzykę z SD, choć przyciski Play/Pause działały. Myślę, no ładnie, przez reset trzeba będzie sformatować kartę. Poczekałem chwilę, radio samo z siebie się ponownie uruchomiło. Wyłączyłem zapłon, ekran pożegnalny taki jak dawniej: Do zobaczenia Michał (a nie tylko informacja o telefonie komórkowym). Oho! Jest dobrze Włączyłem zapłon, jest pinezka, wszystko działa Przyciski łączenia z infolinią działają i cała reszta.
Restart bezpiecznikowy robiłem w garażu i nie było to przeszkodą do pojawienia się pinezki.
Jedyne co się nie zaktualizowało w aplikacji to dane spalania, nadal są z marca, ale to pewnie wymaga przejechania trochę samochodem.
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: 05 paź 2017, 8:18
- Samochód: LEXUS RX350H Prestige 2023 :)
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
Ja mój przypadek już opisywałem wyżej. W każdym razie nadal działa. Czekam na prolongatę.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 04 lut 2018, 10:28
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: był Kodiaq Style 2,0 TDI 140kW, 4x4, DSG + dodatki
Re: [ROZWIĄZANY] Problem z usługami online :-)
A ja miałem dotąd wszystko, na laptopie i w smartfonie, a od jakiegoś czasu dopatrzyłem się, że wsiąkła gdzieś karta na której wyświetlały się szczegółowe dane o stanie zdrowia pojazdu, no i nie mogę teraz generować komunikatów.
Ech ...
Ech ...
Follow your dreams
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!
Cenię swój wzrok i czas, dlatego nie czytam niechlujnie pisanych postów! Oczekujesz pomocy, używaj poprawnej pisowni.
Popieram akcję na rzecz poprawnej pisowni i ortografii w Internecie: BYKOM-STOP!